Smått o aggresivt!!

Titta på bilden så ser ni själva!! FINN ETT STORT FEL !!?

Och det jävliga är att det knäppte jag 7,10 i morse...Det är mer nu..GRRRR !   

Sen tittar man på andras hemsidor, dom släpper på bete..Va !! Fy vad jag tycker synd om mig själv nu...=o/

Crispa repar sig, igår fick hon gå ut till dom andra och det funkade så bra så..Iof så är det väl lugnt så länge hon får pencilinet det är sen det kan gå åt fel håll..
Har även fått förrättningsunderlaget nu, HUA !! mycket dyrare än jag trott, tur man har försäkringen som täcker det mesta. det var över 2000 i resekostnader , ibland är det kul o bo på landet...=o/ Men huvudsaken Crispa lever och det hade hon inte gjort om jag inte fått hit en vette...

Sen har jag ju plitat lite mer på hemsidan , jag var stursk för Anna sa att det är inge svårt alls, så jag skulle fixa en länk ;o) men se att hon hade fel..Jag lyckades ställa till det..Så hon fick rycka in o åtgärda, haha ,3 dar tog det för mig innan jag klantade mig =o)
 Men nu så har hon donat till en sida åt Puzzel o kaninerna som jag ska fixa till oxå när tiden räcker till, antagligen på nån kväll då...Sen säger jag att NU är det ju inge mer ,men se senil som jag är så har jag ju katter med..Så hon får väl dona en undersida åt dom med när hon hinner,SEN ska jag inte krångla såå mkt mer ,tror jag ;o)..
Nu ska jag äta nåt se om min halsbränna ger sig för en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0