Efter regn kommer solsken..

Fast jösses vad det har blåst o varit kallt idag..Fram på eftermiddan mojnade det så när jag hämtat ungarna o införskaffat nya batterier så tog vi ut Trine med sötnosen. Mamma Marie har bestält en bildbomb!!

Uhh, kan man gå på detta?? Inte lätt o komma ur magen inte..

DIG känner jag igen, vill du vara min mamma?

Undrar vad för konstiga saker det där är.

MUMS !! Tur mamma har maten med sig...

Hej, vem är du??

Ahh nu vet jag varför ni finns ;o) !!  Klia..

Mmmm. KLIA!!

Sen kan man leka ,följa John tex...Jag känner igen rösten från magtiden..


Nu blir väl MC sur på mig som lägger ut bilder som en tok, men hennes tid kommer!! Jag väntar på bekräftelse på vad hennes hjärnkontor kommit fram till för namn, hon har ett som jag gillar skarpt, se om det blir det..

Hon är då en pigg liten krabat, inte så fasligt blyg heller, ganska modig.Eller liten jag försökte mäta henne lite snabbt med tumstock och den visade på ca 64 cm men hon är ju så kort o söt i kroppen.. Tur för Trine annars hade det nog blitt värre för henne.Hon växer nog i sig skulle jag tro. Rosslandet har då gått över så nu slipper jag vara orolig över lunginflammation iaf..Men ja jag är INTE lika avslappnad längre efter dessa två år..Men man kan ju inte låte bli att njuta av dom så det ger säkert med sig snart.

Gissa om att det var ett gäng avundsjuka flickor idag när dom fick komma ut o se Trines bebbe!! Crispa ,stackarn mufflade på som bara den o Cissi ropade lite oxå, Tilia såg ut som om hon blivit lurad o Bella bara trånade..Ja Tilia får väl en egen om allt vill sig väl snart..

Nä nu ska jag göra kväller tror jag, det tar på krafterna att få föl ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0