Vinande snö....

Oj vad jag kan! Andra dan på rad jag skriver, hör inte till vanligheterna nu inte...

Idag har jag städat inomhus lite, tycker alltid att jag inte gör det där extra med städningen, men jämt så hinner jag tröttna när man gör "vardagsstädningen" så då gör man inge mer sen heller...=o/ Fast det behövs ju...

Sen var jag ut o dona lite, skottade av några tak igen, hönshuset, växthuset o lekstugans. Samt tog jag spaden o skottade en sträcka på ca 200 m av killarnas trådar..Måste erkänna att det känns döfött, tar ju aldrig slut..
Lekstugan ser ut som en pygme´i snöhögarna..


Knäppte några kort med så man har o minnas sen.

Ser ju ganska mysigt ut såhär på korten...

Möte på dyngstacken..

Grabbarna bus spanar in den stooora snöhögen som flyttat in i deras hage...Marko var snäll o skottade upp lite åt dom, så trevligt o slippa plumsa tyckte dom ; o)..

Skrattade, för Marko berättade att dom är ju uppei grävarn o e nyfiken, han hade strukit Pelle över ryggen med skopan, ja den kliade ju , typ över hela mig sa Pelle...

Och kolla vem jag lyckades fånga på bild!! Synd bara att jag halkade till presic när jag knäppte så snett vart det..Jag blir nästan yr när jag kollar in stugan ;o) Men hon har blitt så fin Isa, grovnat i sig o mörknat, ser ju nästan vuxen ut nu.


Nu ska jag vila en stund....Sooo Loong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0