Sommar, sol..

Ja så har ännu en helg gått , utan nå smärre överraskningar..Var tvungen byta bild på framsidan, tänkte ju det skulle vara en fölbild där som nästa, menmen mitt tålamod räckte inte..;o)

Jag fick förvärkar/sammandragningar runt 2 tiden på natten mot lördan, dom var rejälare nu än förr men väldigt oregelbundna ,dom varade allt från 10-3 min mellan o höll i sig ca 40sekunder, höll på så ända till mitt på lördagsdagen...Vi var och shoppade en ny tv på fm så nu har vi en plattskärm, den gamla var det sista andetagen för.Gick inte o knäppa på nästan, den "slog" aldrig igång liksom.

Jag kom iaf iväg till svärdsjö på kvällsidan, stackars Anna hade hållit igång hela dan med treårs test o sen kommer vi o bråkar, Men stort TACK för att vi kunde komma med så kort varsel ! Kändes skönt att få lämna Cissi där så är hon på plats iaf OM hon nu kommer in i brunsten, trist om man skulle missa pga av att jag är inne själv.
Men nu är oxå Zdeno på sommarkollo! Tydligen så är han o Pelle ett team igen, o Barre är med svarta ligan =o)

Så nu har jag "bara" fyra (5 med Nelly) hemma, känns konstigt med ändå skönt..Sen ringde Carina igår o berättade att Bella hade tagit nu , Carina ska som sagt låna hennes mage iår.Går allt enligt planerna så får jag ju själv två föl oxå nästa år...

Nelly verkar få vara utan en kompis ett tag till...Men hon håller tillgodo med Puzz..Tilia har nu gått över tiden med 9 dygn. Och jag har 3 dar kvar till mitt beräknade datum...
Imorgon ska jag till barnmorskan igen o då får jag väl be henne undersöka mig om det har öppnats nå mer eller hur det är...

Har lyckats shoppa nån blomma o fixat till i balkonglådorna oxå så nu får det duga i sommar.

Sen säger jag GRATTIS till NELLY !! imorgon fyller hon 1 Månad!!
Jag kommer säkert att inte komma ihåg det då...


På återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0