ÄNTLIGEN !!

Ja så fort kan det gå ibland !! Blir lite full i skratt när jag läser gårdagens inlägg , och nu kan jag lägga in fölbilden då =o) !!

Jag har ju inte varit hemma så mkt idag men på em så märkte jag att Tilia gick mer för sig själv o vilade mkt..Inga stora ändringar men jag inbillade mig att det var grumligare ur spenarna...Tog in Crispa o Tilia runt halvtio, såg att spenarna var riktigt uppfyllda nu,
Sen ser jag Sita komma..Betydligt SMALARE ! , SKIT så nu har jag ett mysterium o lösa...VART ? har hon lagt dom ??Så jag smyger o lurar på henne medans hon äter o tvättar sig, sen börjar hon vandra iväg...Åt totalt fel håll hon kom från..

Så jag går in o släcker i stallet, kollar Tilia igen, OJ vilka vaxproppar hon har !! O varm på bringan, kl är då 22,15 så jag går in o sms Carola utifall det behövs assistans, går på toan o berättar för Marko att nu är det på G! Undrar hur länge jag kommer att få vaka inatt då?.
ja, Sita är ju försvunnen när jag kommer ut igen så jag kollar in i Tilias box och där ligger hon med föle ute!!! Vart inte så mkt vak där inte...



Kl var väl ca 22,40 när hon tittade ut då !!  Mitt första egna STOFÖL med shetland !! Det tog 3 år att få !! Hon är långbent o ganska stor tycker då jag iaf..Inte konstigt att Tilia varit en baddare..


Åh hej va vingligt!!


Här borde matbaren finnas...

Nä, här fastnar man ju!?! Hmmn...

Ja jag försökte hjälpa henne hitta rätt och hon fick lite kläm på vart man letar, osäker om hon fick i sig nån droppe men jag ska gå ut o kolla snart igen..

Nu hoppas man att allt annat ska gå bra då !
Hälften av min dröm blev sann,ingen skäck MEN ett STO !! Så det är jag mer än nöjd med...Sen var det ju namn oxå..

Och ja GRATTIS NELLY 1MÅNAD !!

Du fick en lekkompis på din månadsdag du..Stajlad med en fluga i pannan ;o)

Nu ska jag gå ut o kolla, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis till flicka nr 2!

2010-06-24 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0