Spånigt o fina bilder..

Ja man kan tro att det finns mest bara spån i mitt huvud upptäcker jag...Trevlig helg önskade jag i mitt senaste inlägg o då var det bara onsdag...=o/ Men visst jag har ju inte uppdaterat förrän nu då...; o)
Sen var ju Martin precis en månad då den 28.de o det glömde jag skriva...

Men nu till nå helt annat , jag har lyckats hämta spån alldeles själv! ja inte för att det är svårt men man ska ju hitta rätt spak o strömbrytare o sen lyckas hacka lös spået iom att det är rejält packat i "bingen" ..Så nu har jag spån så jag klarar mig ett tag, skönt.

Sen så fick jag en glad överraskning när jag gick in på mejlen nyss, massor av fina kort på Barreman som en tjej vid namn Maria Berglund ( tror ja?) har knäppt i Svärdsjö, TACK !!
Ja ni kan titta själva..


Fullt ös..

Medvetslös ;o)

Inte riktigt då..

Hua va många det vart nu då...Nu e vi kompisar o tar det lugnt va??


Fortsatt trevlig Helg!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Härliga bilder! Han ser ut att stabba på sig bra Barre. Ja nu riktar vi in oss på nytorp!

2010-08-01 @ 11:45:16
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0