Och fortsätter....

Ja det är helt otroligt detta!! Varför har jag hormoner som gör att jag svettas ihjäl??!! Annars hade ju jag varit i paradiset ju!...

Iaf så har det väl hänt lite sen sist,
jag har fått hem 10 balar foder, bara o hoppas att dom är fin nu då. Det har åskat om vartannat...=o/
Sen har jag gjort det vardagliga och det tar ju lite mer tid nu...

Sen var det BVC på måndagsem, och ja han växer,4935g vägde han då..

Sen var jag o ungarna på Knåda sport, Eriks cykel har varit störttråkig, kedjan har hoppat av hela tiden, inget har hjälpt hur vi än försökt o spänna mm...Så han hade ju fått pengar i present så nu har han bytt bort den gamla till en fräsigare som han är nöjd med nu, samt fick han pengar över!! Det ni..
Wilma fick en ny hjälm oxå för hon har haft Eriks o den är ju LIIITE för liten..


Tänk så söta dom är !! Jag såg detta när jag bytte blöja på Martin i tisdags, bästa kompisarna...
Som jag har förstört nu...Jag bytte så nu går Puzz med Crispa i "smalhagen" o Tilia o Dotty fick göra sällskap med Trine o Nelly, GISSA om att fölisarna vart nyfiken på varann ! Sen så har dom ju dööötråkiga mammor som höll dom isär i två dar nästan =o(


Sen har jag ,Wilma o Martin som förövrigt  fått sin första långtur med mamma, Varit o lämnat Tilia till Zorry på fredan i Malung, Bella följde med hem då.. STORT TACK Carina för att du tagit så väl hand om henne, och för dom SUPERGODA våfflorna du bjöd på...
Nu hoppas vi att Tilia sköter sig o tar sig direkt nu då...

Färska bilder på Bella, visst har hon blivit fin`?

Hmmn, varför ska jag stå på ett visst vis för??? o still dessutom, vilka krav du har...

Nu ska lillungen dona oxå...=o/

Jättebra för hon var inte så stark så då kan jag äta ;o)...

Guuud va ni krånglar!! Helt onödigt att slösa energi på..

NÖJD NÅN GÅNG?! öronen framåt står skapligt men nu SKITER jag i det här bokstavligt talat...

Äntligen!! En STOOOR hage med mat så långt jag kan se!!

Sen så har ju ´Sitas ungar öppnat ögonen i förra helgen och jag har äntligen kommit mig för o knäppa kort på dom...Se o njut av sötnosarna!

Waoow . det är lite vingligt detta...

Måste vila lite..

Kolla brorsan ! Va stor världen verkar..
Den med mest vitt på blir kvar här, sen får vi se hur det blir med den andra..Wilma har redan ett namn åt honom, Trulle..Och ja det kanske får bli det..
Fortsatt trevlig helg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0