Första slädturen!

Idag vart det äntligen av!
 Slädturen, med Cissi tog jag o Erik o spände för släden o bobben sen for vi iväg o hämtade Wilma från taxin, Tror vi allihop tyckte det var lika skoj faktiskt! Puzzel vart lite olycklig när hennes andra hälft lämnade henne med en fläckig äckligt pratande pojk till granne...=o/

Jag måste fixa skaklar till henne så jag får prova henne med.

Erik tyckte det var superskoj o åka bob efter, Cissi bryr sig inte men jag sa till honom att UTIFALL det blir nå så jag säger till MÅSTE du hoppa av, då gör du det......Så det höll han på o öva på halva färden ;o/ Men han vart snitsig på att hoppa på i farten med..


Som synes så gär järnvägen ända tills trädtopparna möts så det är en lååång rak´sträcka, då är man halvvägs in i voxna samhälle.Jag tycker Cissi är i kanonhull nu, visst ser hon lite högbent ut men det är nog för att hon är rakad oxå tror jag..Våran bästa pingla!! Jag bara älskar henne, man kan göra vad som helst o hon gör sitt bästa...



Killarna har väl lugnat ner sig igen, eller ja Barre var lugn hela tiden han, men dom andra två, jag hittade vart Zdeno hade rymt ur sin hage o det visade sig att det är Pelle som rivit trådarna ,******ponny !! o gårr in sen har väl Zdeno följt med...Man såg på hur trådarna dragits så att säga.,Men nu har jag dragit så det är järntråd övre oxå, hade sån där orangetråd tidigare, så nu bits den lite mer,haha...

Såg att Erik haft kameran oxå, här är resultatet av det, det bästa...Han har knäppt hur det ser ut nu sen vi städade ut julen..


Och jag har klippt mig, skönt o få bort allt det slitna sen sa jag till att ta lite mer ändå du så nu är jag halvlång i skallen.På måndag är det en tur till Gävle som väntar, hööks hägrar, velar om jag ska köpa longeringsset, det finns det i ponnystrl MEN bara tömkörningsgjord finns bara i cob /full...Ibland blir man trött på sånt, .Jaja vi får se hur det blir med det.Har egentligen inte råd nu men det gör man sig ju aldrig...

Snart så hägrar soffan o lets dance..
HA EN TREVLIG HELG ALLA därute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0