BRRRR....-35

Ja inatt har det vart - 35 som kallast, nu i skrivandes stund e det -30 ute....Blir lite väl häftigt tycker då jag.

Vattnet hade frysit för oss så vi har krånglat med det nu, tack o lov har det släppt så vi har fyllt upp allehanda hinkar o jag  har vattnat alla pållar. MEN vattenpumpen har gått sönder,nån kontakt hade brunnit ihop, men Marko lyckades tjuvkoppla så vi kan köra den manuellt nu, får hoppas ledningarna inte fryser igen då, det är ju söndag idag så tidigast imorron kan vi få tag på en ny....

Nåt kort på några av mina frostbollar,Crispa har en blöt fläck på ryggen så hon håller då värmen iaf ; o)



Mat e grejer det...

Exakt! Vi har det bra....Tycker Trineloppan.


Jag har ju en rolig dag att se fram emot, två äliga barn som får vara inne hoppas det blir bättre fram på dan så dom kan gå ut en vända.Jag fattar inte dom som har ungar som är nöjd med att vara inne hela tiden, det funkar verkligen inte på mina, dom får myror i brallan då...Och jag inser att jag verkligen behöver ett STÖRRE hus !...

Två som kan leka totalt obehindrat i denna kyla är ju iaf dessa två grabbar...

Dom var snälla o posserade lite åt mig innan dom drog igen...

 FIIIna Pelle..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0