Vackert väder i blåsten..

Hoppsan , skriver igen...I detta vackra väder..Men jag väntar på att Martin vaknar när som helst o jag har ingen lust o påbörja nå nytt projekt nu...Men jag gick runt lite med kameran så jag fick nån ny bild hit..


Jag hann verka Cissi o Barre igår så var det ur världen ett tag igen då.

 Idag har jag flyttat Pelle o Barre till "skogshagen" o det gillade dom. Är så smidigt ,jag tar fyrhjulingen så får dom gå på släp..Sen har jag verkat Bella med, hon det dumma****** hoppade över boxdörren igen, (hade henne där o skulle verka na efter jag skjutsat iväg killarna ) precis när jag åkte iväg med grabbarna så jag fick stanna med dom mitt i backen upp från gårn o ta henne i pannluggen o gå in med na igen, då ser jag att hon är alldeles blodig om mulen...Hon hade lyckats skrapa knä i landningen för jag hitta skinfliken fastremmad i golvet..Så kan det gå.=o/
Hon är ganska frän för hon hoppar från stillastående o den är ju iaf metern hög... Och hon skötte sig exemplariskt denna verkning, sist var det testing så jag vart väl godkänd då.. ;o)
Sen har jag möblerat om lite i hagarna nu, Cissi ,Puzzel o Crispa går i Zdenos hage för den är större och bra nerbetad, nu börjar operation bantning med hö..
Sen får Zdeno gå i hagen bredvid..( Cissi o Puzz:s ordinarie)

Tjockisgänget. Som hittar flera mm o gnaga på =o(..


Oh e du hemma...

Ja vi kan väl vara kompisar då...

Liiite mer bakåt.


Ja nog har vi jobb till Insjön allt, en så där 20 kg kanske??..=o/ Cissi är anmäld dit o Wilma får förmodligen visa henne. "Hej matte, skönt o vara hemma nu "

 Jag kommer så kan vi prata..

Jag vill oxå vara med..

Nu vaknar Martin så nu ska det matas..Imorgon är det skolstart ! Stackars mig då måste jag upp supertidigt...; o)

Kommentarer
Postat av: jennie

Har du anmält någon mer till insjön??

2010-08-23 @ 10:38:12
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0