Tilia o Dotty hemma igen..

Ja då har det gått nästan en vecka sen sist igen...
Och det har varit nå varje dag känns det som.
På måndan var det blodprover för min del , samt så var min mor här o vi försökte få lite saker gjorda.
Tisadagen var dagen D för Erik, då började dagis för hans del , det var inte så skoj när det verkligen var dags. Fast han frågat flera ggr när han skulle börja för han längtdades så fick han STORA SKÄLVAN och det hördes =o/ kan man kort o gott säga , förmodligen hela bruket hörde...

Våran heffaklump Martin har växt, ganska mkt, vi vägde oss förra veckan och då var det 6185 g som den stannade på.Nu börjar han prata och le åt oss ganska ofta, samt vara vaken längre på både gott o ont !!

På onsdan hittade jag en tvbänk i Edsbyn, som det visade sig att jag kände henne som skulle sälja den så jag slog till och har nu hållit på att putsa den och lackat, har en strykning kvar som jag ska göra efter denna uppdatering. Bild kommer..
Torsdan var det efterkontroll hos barnmorskan, så nu har jag p-piller....Tack o lov är det 12 timmars "glömtid" annars vet jag bestämt hur det slutat =o/ ... Sen handlade vi innan jag skulle dit så nu har man fyllt på lite förråd, papper, våtservetter mm.

Sen igår var det ju fredag den 13:de, den tillbringade jag i bilden =o(,
8,30 skulle jag vara på sjukhuset för årskontroll av tarmen, sen hade jag fortfarande zinkbrist lite så det skulle jag fortsätta äta.
Sen hem o dona lite sen skulle jag egentligen åka till Malung o hämta Tilia MEN Wilma har en knöl under hakan som hade växt så vi fick åka ner på hälsocentralen o kolla den, dom tror det är spottkörteln som det blivit lite stopp i så medicinen blev , äta citron !!=o)) Det sätter fart på saliven så nu ska hon äta det i några dar så får vi se vad som händer..
SEN kom vi äntligen iväg mot Malung, 16,00 var klockan då...Vi var hemma 22,15 igen..
Tack tack Carina för våfflorna igen ;o) o för att du "uppfostrat" Dotty så bra!! haha..

Åhh vad jag vill dra i hennes örtoffsar!! Dom är ju så STORA..
"Hejhej" är du en som kan klia me??

Gissa om att Nelly vart lycklig!  Lite svårt o få till närbilder men lite ser ni ju.
   

Klicka på dom så blir dom större.

Och Nelly börjar redan spana på killar...


Killarna har förövrigt börjat med sina vanliga rutiner...=o/

Full galopp tills det rinner svett..fram o tillbaks..Ska ringa vetten o boka tid på måndag så märks det vilken som mister kulorna..

Hej matte! kolla mejlen din så finns jag där ...

Fortsatt TREVLIG HELG ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0