Tid Bokad..

Japp nu så har jag bokat tid till kastration.
Känns lite sorgligt på ett vis för jag hade ju mina drömmar om Zdeno ända sen jag köpte honom .Men det funkar inte,
han o Pelle trissar varandra så dom springer av sig allt , Zdeno ser ut som en startklar travare nästan igen Och alla tycker han saknar massan (för att det ev ska finnas en chans på avelsv.), det är ju omöjligt att bygga det när han stressar upp sig över stona o Pelle på detta vis, det är ju HANS flickor..
=o(   och jag har ju inte möjlighet att ha dom utom synhåll för varandra året om...

Menmen Jag kommer nog tycka det är skönt när det är gjort ! Sen kommer vi i utställningsringarna så får vi se hur det går då ; o) Han är ju iaf min vackraste med bläs!! O tänk så kul när jag vågar ha honom med så kan jag köra honom med Erik o Wilma rider Puzz..
Visst e det skillnad sen han var ett år!! (bilden ovan) Och nu...! Badankan har blivit svan...


Och idag är Martin 7 veckor, imorgon ska vi på läkarundersökning så får vi se hur mkt han har växt igen..
Snart fyller han upp liggdelen.

Sen så såg ni kanske att jag släppt ilag stona igår, dom får gå ilag tills Cissi kommer hem sen blir det omgrupering här, tjockisarna får flytta till skogshage o Pelle o Barre får åka ut till beteshagen i skogen o beta av där, då blir det lugnt åt Zdeno så han kan läka ihop hemma här i lugn o ro.

Men det är så mysigt att bara sitta o titta på flocken..




En färgglad flock!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jennie

ja han är skit snygg oavsett full eller tom kul påse :-) lämpligt att åka till kulorna istället för ha dom hemma!

2010-08-16 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0