Alla är hemma!

Japp nu är alla mina pållar hemma !

Cissi o Barre hämtade jag idag, och Ja dom är mkt välmående kan vi väl säga ;o) Hmmn ,Barre är INTE nån valp längre men dock lika cool iaf.

Stort TACK för att du tagit så väl hand om dom Anna!! Nu får vi vänta på ett litet Fernandoföl då. Sen ska jag verka båda två, det är dags. Ska försöka få iväg Pelle o Barre nu på em, så har dom mat ett tag..

Igår var det Start för ridskolan igen, Wilma räknade timmar tills det var dags o åka =o) Sen valde hon en MYCKET rund o go Micro o rida, han är ju ganska svårstartad annars o dessa extrakilon gjorde inte saken bättre ;o)..
OCH kan ni tänka er, jag kom ihåg kameran ?!? så nu har jag bild på honom med...Det gick iaf bra och Wilma verkade inte ha tappat nå fast det blivit klent med ridning för henne ett tag här hemma..
Micro närmast sen Texas o Dorn längst bort..

Slut på lektionen o Wilma får sadla av o göra kväller med herrn..
Duktig kille!

Fortsatt trevlig helg alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0