Fina morgonbilder..

Måste bara lägga ut bilder på mina damer ! ALLA låg o sov på morgonkvisten så jag tog kameran och gick ut...


hej på dig, lägg dig du med..Jättemysigt!


Oj kommer du ?? ,jag sov jag...


Gomorron!! söt så här?


Va bra då kan du vakta så sover jag på riktigt!!...


Cissi låg i den nyklippta hagen hon med en mjuk madrass ; O)..
Strax efter så snarkade nån... =o))

 

Sen så har en av mina stora favvoskådisar somnat in, Patrik Swayze. Skönt för honom att slippa lida nå mer..Så nu får man ta en videomaraton, Dirty Dancing , Road House, Ghost mfl och minnas honom som bäst.
Var rädda om varandra därute!

Och Tack Anna för snabb servis ;o) , Jättefin framsida blev det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0