Smått o grått..

Jag är inte ett dugg uppladdad tills imorgon,
 har ju varit halvknöven flera veckor så nu tröttnade jag och slutade äta medicinen en vända så nu håller förskylningen på o bryta ut, men det har jag gjort helt medvetet för tänk om man skulle vara sjuk om två veckor då vi åker till Tunisien..Inget jag vill därför gjorde jag så här så nu är man förhoppningsvis på topp då ! =o)

Sen gör ju inte detta gråtrista väder det bättre,
har iaf varit ute ett tag nu o Wilma har tränat med Trinehoppan som var väldigt laddad o riktigt letade grejer o skvitta för , det är ju kul!! ( rödingar...=o( ) Men hon lugnade ner sig och då gick det jättebra tycker då jag...Så nu har jag lekt Ronny och varit domare en vända, Trine vart ju såklart BIS o Wilma fick ett visningspris....*ASG*  DRÖMMA får man!!
 
Det märks hur det blir, för Wilma sa att busar hon så där imorron får du faktiskt ta henne själv! =o/

Hjälp va trött man blir av detta...


Sen putsa lite hovar på na och snart ska jag åka med dom o badas...
Crispa är ENORM !! Hoppas det inte drar ner på hennes poäng, det märks imorron. Hon har skitkakor i sin svans så den borstar jag inte förräns det e borta. Wilma har bestämt sig för o vara Häxa o jag tar väl samma dräkt som ifjol,Såg i en leksakstidning att den ska tydligen föreställa en demon, hade jag ingen aning om...
Min flodhäst...

Så synd på hennes manlängd, dom har träd i hagen så den har reducerats lite men samtidigt har dom väl det ganska naturligt i sin miljö istället o det prioriterar då jag.Sen tror jag det kan ha med hennes hormoner att göra, dom har ju fått åkt lite bergodalbana iom att hon miste fölet o sen ombetäckt igen.
Sen såg jag nu först att Crispas mor Äppelbo Karamella hade fått vandra vidare till dom evigt gröna,Sorgligt men ändå det bästa för hennes egen skull.



Marko håller nu på med min present, han fixar höga lemmar på släpvagnen så jag ska slippa skotta mer i säckar utan kan åka till sågen o få lastat av traktorn, vilken lyx !!

Nä nu lär jag sätta lite fart om jag ska bli klar nån ggn.
Lycka till alla i morron!!
Vi syns väl kanske..

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Lycka till på uts och nyfiken hur gick det?

2009-10-24 @ 19:34:17
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0