Smått o gott...

Ja nu är det dagen efter och vädret gör allt för att man ska vara hängig...
Har iaf lyckats ta några bilder på Wilma o pållarna idag , tyvärr så är dom ju grållig många av dom, brrr vad jag e less på detta..

Sen har jag skickat nåt till webbmoster Anna så får vi se om hon lyckas få till nåt, tydligen är det nå krångel med hennes program som hon har för o byta bilder därav så är det en "gammal bild" som suttit länge och jag har glömt o skrive om det tidigare...Varje ggn jag uppdaterat så har jag kommit på det efter 5-10 min sen jag e klar...


Här är en bild på Wilma o Crispa, Visst e dom fina? Det var den klänningen hon så gärna ville ha på utställningen men Mamma sa nej...Hon har ju kunnat snubbla om hon pylsat in sig i benen...


Här ville ju Erik vara med oxå iom att Trine är ju "hans" ponny.
Vem behöver klä ut sig? det är ju bara o lipa...; o)


Glömde ju skriva det igår men kusin var ju med hon med och det vart ju inte som vi tippade,omvänt vart det, Dilba vart efter Trine o Jenka framför Crispa. Men jag har för mig att vi fick lika rader på dom..Så kan det gå.

Och Marko är klar med min present nu !!
Tada, nu behöver jag inte hämta spån lika ofta längre, så skönt!!


Ungarna är som knott, minns ni hur dom är innan regn? , helt olidliga...Så är dom nu..=o( Dom känner väl på sig att jag vill ha lugn o ro..Jo tjena...Ha en trevlig avslutning på helgen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0