Ett år äldre igen...

Ja idag har det gått undan, lämnat barnen på skola/dagis,åkt till Bollnäs o handlat lite innan jag var på koll, Grattis Linda nu ska vi ta blodprov.. ;o/. Sen skynda mig till Alfta och blev bjuden på Tacos av min mor o mormor, jättegott!!
Mitt i maten piper telefonen, ett fint sms som jag blev jätteglad över MEN inte kände igen numret på riktigt, visste att jag vet men det kom inget namn...
Hmmn ,iom att Marko min snälla sambo fixat ett nytt abonnemang så har jag mitt gamla nr kvar MEN min telefon har blivit låst =o( Så jag har en annan nu och inte ett enda nr från min telefonlista kvar-SKIT OXÅ!! Jag är ju inte nå tekniskt lagd med detta o tydligen så måste jag till en ren teliabutik för o kunna låsa upp den, typ i Gävle, huddik, borlänge, minst 13 mil för mig...
Så nu satte jag mig o kollade hemsidor och VIPS så var gåtan löst! Tack du gulliga Webbmoster Anna! Det har varit en bra dag!

Sen iväg o hämta barnen på sina håll, Wilma hade lekkompis med hem , så ikväll vart det pannkisar, snabbt o enkelt.Sen öppnar jag posten och får en till trevlig överraskning!! Tack,tack snälla du, Carina!!

Vädret kan ju göra så man börjar fundera på självmord ibland, det måste väl räcka nu ett tag !! Är så himla less på detta pissande o lera så jag kräks nästan bokstavligt talat..

En skojigare grej är att nu är det bestämt att jag hämtar min Telia ;o) första helgen i dec, ska bli så skönt o få hem min dam igen.Gruvar mig lite för resan men jag övernattar så ordnar det sig, och det verkar ju ingen fara med nå halka än iaf...Men visst hinner det ändra sig..Den som lever får se..Så nu e det bara o beställa muggar Carina! Jag levererar! ( nå tag ;o)Jag ska själv handla lite på ponnybutiken som vi ska till, sist köpte jag två muggar och finns det ska jag ha fler samt lite hästprylar.
Nu har barnen somnat så nu ska jag kalasa lite själv, varm oboy och vetebockar, MUMS!!
Tack alla för grattishälsningar från alla håll idag. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0