Varmt o sol..och tänk på mor...

Ja den här helgen har ju varit kanon med vädrets makter på min sida ; o). Gubben har nästan varit däckad i värmen men jag myser.Har fått mkt gjort fast jag har hellre legat på gräsmattan o pressat med en bok så har det inte hunnits tid helt enkelt för det nöjet..

Idag har det ju varit morsdag och jag fick fina blommor och ett kort Wilma har gjort alldeles själv, det var ett hjärta som var "utklippt" och i det stog det Wilma "hjärta" mamma samt så fanns det ju ett hästbokmärke där. Är så härligt att få saker dom gjort själva , ska sanningen fram så fick jag det redan på lördags morgonen för hon var SÅÅÅ ivrig att ge mig det..GoGumman!! Men det började med:
7,05 lördan så smyger hon in i sovrummet..." Mamma kolla!! jag har tappat en tand igen!! Jo gomorron på dig med!!*ASG*
Iaf så har vi varit och ätit gott med min mor på Kockens, mums, som buffe så det är bara o äta så mkt man orkar och det gick i för mig iaf..Iom att vi var på 40års kalas i går kväll och det vart nån Cube för mig så har jag njutit av att slippa laga mat och ändå är jag alltid vrålhungrig sen jag varit lite salongsberusad..Samt en massa jordgubbstårta så jag är mäkta mätt o belåten nu..

Crispa håller på sig men inte behöver hon en till bebis eller? Hon har fyllt i juvren mer inatt och dom är lika stor nu på kvällen, magen har åkt ännu mer upp/bak så snart åker nog fölis ut vare sig den vill eller inte ser det ut som..Kanske genom virveln på sidan tillomed..Ja stinn i magen är hon då och jag fortsätter att gå ut på nätterna o kolla ..Lite bilder från ikväll:
Eländes mygg!

Kolla där är det nåt. tugg,tugg

Ja den var extra god den här grästuvan...


Ska vi leka mamma o barn?? SNÄÄLLA...

Kom igen ! Bara lite...

Äsch, nu kom mamma o förstörde...

Det ska funka o klia och gå samtidigt...


Nu ska jag invänta ett svalare sovrum så att det går o somna nån ggn.Säkert +28 grader där nu...Svalare ute iaf. Samt skicka lite bilder till matte MC annars får jag väl bakläxa..Igen.. ;o)
Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0