Smått o regn,regn..

Ja vilket väder! solen skiner så poff så blåser det och blir regnskurar om vartannat.Kan väl räcka nu och bli fint??eller`?

Ja jag har iaf bestämt mig nu för att sälja Omeega. Mycket velande hit o dit men eftersom vi inte kommer sams så bra,det är ju tyvärr så ibland, med en del hästar går man helt enkelt inte ihop med..Så är det bättre hon får en som kan uppskatta henne för den hon är.Och då kan jag spara egna uppfödningar istället.


Så finns det nån som vill ha ett mysigt ,levnadsglatt sto så finns hon här.Hon vill gärna bli körd eller ha en meningsfull sysselsättning.Annars blir livet så tråkigt.

Måste ju bara lägga in en bild på Trine med, hon betar av gräsmattan lite men så började det regna då kommer Erik upp till mig vid datan och säger" mamma det regnar så jag la en handuk på Trine jag så hon slipper bli blöt.." Är man GULLIG eller?! Skåda själv..



Och inget föl i sikte...Crispa såg så klar ut en vända men nu ser hon ut o kunna gå en månad till o knipa..=o/
Ja varför ska man kunna slappna av? Är så ivrig att se vad som finns där inne.
Lazer tycker det är dötrist att inte ha nån o leka med, så han går med Crispa så mkt han kan, lite spännande då för det är inte mamma.Tilia struntar i att han går med henne nu, syns att hon slappnar av mer och har blivit en säkrare mamma.
Nä nu ska jag göra nå nytta..På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0