Grattis Bold Baron !!

Ja idag är det ettårs kalas igen..Barre har den äran idag!
 "vart har jag hamnat??"


En riktig teddybjörn blev jag torr..


Tilia har ännu inte fölat , vet inte om jag inbillar mig men jag tyckte att det är lite grumligare i spenarna och "kletigare" liksom i morse , ska kolla sen i kväll.
Marie bryter väl ihop snart av denna väntan , Känns som man kommer med falska förhoppningar , men samtidigt så kanske det är kul o veta vilka förändringar hon gör också...Iaf så har juvret jäst ut mer på sidorna , i jumsken nu så det kanske kommer en föle snart.
Hon sover o sover, brukar ligga helt utslagen i hagen, så det märks att det börjar bli lite jobbigt / tungt.
Blir så full i skratt för vilar dom och Crispa går iväg för o äta så föser Tilia henne tillbaks för hon ska minnsan vila med henne..


Idag har jag sålt rockarden och selen till en trevlig familj i huddiktrakten, dom är fodervärd åt Bejli, henne har jag ju träffat hos Jill, världen är allt bra liten ibland...=o)

Jenas ungar växer, jag hade rätt,på lördagsmorronen var den gråa ungen död o utslängd av Jena. Sen har en till liten stackare dött med. Märks vad naturen sållar dom små /lite klena går bort.Men det finns ju 6-8st kvar så det räcker nog ändå...
Nu ska jag nog laga lite mat.
Måste gratta farmor Carina , Zorry har fått en till vacker föle, sto dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0