Smått o grått...

Igår var det en kanonhärlig dag med takdropp o sol , idag är det mulet igen och grått...Behöver verkligen lite sol och vårkänsla nu..

Tog och körde Trine en vända med Tilia på släp igår, Trine inbillade sig att hon var unghäst igen och kunde INTE stå still...Så det blev många vilpauser åt Tilia kan jag ju säga.Sen verkade jag dom så nu är dom fin i fossingarna ett tag igen.
Carina från blåklockan ringde när jag höll på med Tilia så vi pratade ett tag och då blev det livat i magen , jösses vilket liv det var , där får du nog en bråkstake Marie !! =o) Tilia såg mindre road ut. Den kanske hälsade till Farmor ; o)

Är lite låg för jag hittade ett jättefint stammat sto , dräktig och lagom storlek som jag blev smått förälskad i , fick färska bilder igår kväll och hade betsämt mig för att satsa o köpa henne, satt o funderade om det var för sent o ringa då ( ca 21,45 ) och säga att jag ville ha henne...Runt 22,00 fick jag ett mejl av henne att hon blivit Tingad redan...J---A SKIT !! Att jag jämnt ska fundera  hit o dit !!! Men så får jag ju för det också....Jag måste ha mer GO och lita mer på min egen känsla..

Nä jag ska väl ta mig för nånting nu då...Hörs en annan dag!

En mycket VACKER och DRÄKTIG Crispa !...




Mums ! vad gott med godis!!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ibland har man inte tid att fundera! Å ibland funderar man inte nog och får bekymmer! De kommer fler tåg ska du se. Hoppas du är start klar då iställe. Ingen av pojkarna som flyttat ännu??

2009-03-10 @ 11:13:10
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0