Nya ankor..=o)

Inatt har det varit -24 , men kanon på dan med strålande sol..Nu är det-1,7, snacka om att det svänger..

Idag har jag varit och hämtat en pojkanka i Bergvik tog en åt Carola också...Hon skulle inte ha någon sa hon ; o) på telefon men jag behåller väl den själv då om hon fortfarande inte ville ha den när hon sett den....MEN jag känner henne *asg* när jag kom till Carola för att hämta en till flickanka så visst fick han bo där =o))
Så nu har jag tre ankflickor och en ankhane..

Blir så full i skratt för flickorna samsades direkt fast dom varit ifrån varann ett tag "Tjena syrran" sen var det inge mer med det. MEN nån äcklig pojkbassil vill vi INTE ha tyckte dom, men det går nog över när han blir mer hemmastadd.Snart kommer dom säkert fjäska för han är ganska stilig..

Undrar vart jag har hamnat ??  Nykillen som är grå och vit med lite svarta inslag.



Terrorbrudarna med den nyaste längst till höger, killen syns i bakgrunden.


Gå härifrån det är våran macka!!


Här är en annan terrorbrud med glugg, brorsan hjälpte till o dra ut tanden när dom lekte häst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0