Hejdå Willeman...

Ja idag så har Wille flyttat till södertälje.

Imorse så hade jag en borststund med killarna i hagen det bara rasar av Zdeno och Pelle, mysgrisarna i hagen är helt klart Zdeno och Wille dom kan stå o prata med mig hur länge som helst, Pelle är en liten huligan och försöker ragga bråk och Brave boy o Barre är lättraggade....Men så kommer matte o förstör, och talar om att när jag är här bråkar man INTE !!

Såg så roligt ut för när Gunilla med sällskap kom så var dom borta i skogen trodde jag syntes inga killar, Men se dom låg utslagna hela bunten och sov i lösdriften.. =o)

Vi tog in Wille så fick dom bekanta sig lite sen gick vi in o skrev papper, så nu har jag sålt min första uppfödning. Kändes konstigt att jag var säljare det brukar ju vara jag. ; o) som köper..Önskar er lycka till med honom ! Hoppas ni kommer att trivas i många år.Som vanligt glömde jag kameran inne så det vart inget "sista kort " på Wille. Kanske kan få nåt med Wille och Mynta av henne sen.

Annars har det väl inte hänt just nå mer , är nästan mest is på gårn  men nu SNÖAR det ,BLÄÄÄ !!
Ska ju bli vår nu ju!
Anna har uppdaterat lite på sidan, lite ny text och så, blir så lätt bortglömt och tiden går ju..Så det ändras ju också.
Imorgon ska jag beställa en ny sele, vill ju kunna testa nya rockarden.Kanske borde skaffa en travsele med den ska ju tydligen funka den med.

Ett dygn gammal Wille med en stolt mammaTrine..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0