Härlig dag!!

Imorse var det molnigt här men sen sprack det upp så solen lyser så härligt , lite blåsigt är det men man får inte ha för stora krav.. ;o)

Har fått hem 14 st hösilagebalar idag så nu bör jag klara mig ett bra tag i vinter, känns lite konstigt att inte behöva hämta i vinter..
Sen drog jag Wilma , cykel o Cissi ut i skogen igen..Jag tog kameran med mig och jösses va tjock hon såg ut på bilderna , ser inte alls SÅ rund ut i verkligheten =o/ Men nu får ni se lite av en ridtur hos oss, =o) Jag bara älskar naturen häromkring !

det här är i början på Ormtjärn.,.


Mitt i...Visst ser det härligt ut??

Där nere är Tjärn området är döpt efter..


Här är min Brunskäckiga westerhäst som jag älskar o rida på, så lättsyrd o trevlig  !!


Trava, trava trava, nu är vi efter naturstigen, så härligt ! man riktigt känner doften av varmt tallbarr...

Sen är det ca 1 km asfalt som man skrittar efter innan man är hemma.Skapligt kort iom att jag cyklade medans jag knäppte..

Hemma ! Den här turen var väl ca 5-6 km.


När jag tänker efter så klarar sig Wilma med Cissi många år egentligen storleksmässigt..Ja vi får väl se hur det utvecklar sig..
Crispa fick sig en borststund hon , det har börjat rasa av päls nu på båda..Snart e det vinter...Ja imorron vet vi om det bor en Zorrybebis där inne, hoppas hoppas...Visst e hon vacker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0