Vardagen kommer..

Idag är det slut på ledigheten för gubben min..Och när vi vaknade så var det -28 !! har varit -30 som kallast under natten...Jag bara konstaterar att jag är inte gjord för denna kyla, höll på o tappa fingrarna när jag var ut o matade kolla vattnet..Pållarna ser ut som vandrande frostbollar, men jag tänker INTE gå ut en extravända för att knäppa dom så ni får se, jag knäppte ett kort genom fönstret från ovanvåningen..=o)
Jag måste defenitivt iväg o handla handskar åt mig själv om detta ska funka för nu blir det mkt ishackande o fylla på vatten åt pållarna iom att jag bara har badkar och inga thermobarer..Kanske nåt man ska ivestera i..

Har inte hänt nå mer förutom att man matar i denna kyla.
Men jag tror jag såg fosterrörelser i Tilias skuta häromdan det var lite för mkt utbuktning för att vara tarmarna. ROLIGT ! Det närmar sig Marie..Hon har ju tid i början på maj. Har hört många olika variationer på hur man räknar ut tiden, jag kör sista betäckningsdatumet och sen hoppar jag fram elva månader ( ex Tilia tog sista ggn 5 Juni då blir det 5 Maj nästa år )
MEN man får ju ha 10 dar + /- minst för i slutändan är det ju stoet som har ordet...Och man ser oftast nå tecken när det närmar sig.

Ha en trevlig fortsättning !

Så här blev det ,ute - 27...Men fint är det o kolla ut från värmen inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0