Smått o gott..

Japp så har det gått ett tag sen sist igen då..

Börjar med att tala om att jag inte är kvar i julen men Webbmoster har fått kracsh i hårdisken o jag kan INTE fixa o byta nånting med hemsidan... Så jag är tålmodig , och väntar på min duktiga webbmoster. iof så har jag inga bra kort o lägga på förstasidan .Men jag är duktig på att peppra webbis med kort och vela o ändra mig, så jag är glad att hon vill fortsätta  vara min webbis..; o)

Tempen fortsätter leva sitt eget liv  och just nu är det -0,5 ute..Unghingstarna tycker Inte om denna värme dom kliar varandra febrilt , deras päls är ju inte tunn om man säger så...

Har fått utställnings tränset jag beställde av anki H , jättesnyggt ! Det enda var att Zdeno har alldeles för mkt päls nu så han kunde inte ha nosremmen..Snopet ,men i sommarskrud går det nog , sen tror ju jag att Pelle kommer att vara väldigt fin i det. så TACK så mkt för att du ville sy det åt mig Anki ! !

Har varit ut o kört Zdeno oxå och det går bra han gillar det så nu ska vi fortsätta och köra kontinuerlit , har sagt det förr om honom men nu måste jag för han är ju tre och mina mål är ju o visa honom på premiering..Men jag vet inte om det blir iår för han är sen tycker jag..

Har anmält Pelle och Zdeno till utställningen i svärdsjö i mars får väl ett omdöme på dom och lite träning iaf..Vet att många inte visar hingstarna innan premiering men jag vill gärna göra det så man har nå hum iaf..Jag är ju en nybörjare och inte kan jag se om dom går igenom eller ej...som andra gör. Litar väl inte på mitt eget omdöme i dessa fall heller än.
Carina du får komma o hjälpa till o Gnussa torrshampo !!

En bild på Zdeno i tränset , man ser verkligen hur skitig han är och mesta manen är på andra sidan..=o)
Kolla matte ser du brudarna??


Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0