Marko 40 år, GRATTIS GUBBE !!

Ja idag så blev min kära sambo 40 år..Det har gått lugnt till med lite släkt o vänner som varit här o ätit smörgåstårta i olika omgångar.

har inte hänt så mkt mer här. Wilma tog Cissi och Erik red Trine så tog vi en promenad idag. Isa börjar bli riktigt duktig med att förstå när hon ska stå still på håll .bra att ha när det kommer bilar tex.

Har mest bara gjort det "som ska göras" nu dom senaste dagarna, har inte funnits tid till nå annat när det ska donas till kalas.

Snart är det film som ska kollas på så det blir bara ett kort inlägg nu..

Här är det Della och Trixa  på fölmönstring några månader senare, kan säga att jag var den enda som hade flätad svans på fölen iaf...=o) 38p klass I blev det. Usch så jag ångrar mig när jag ser korten att jag sålde Della....



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men hon är ju till salu än på blocket :)

2009-01-18 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0