Smått o trist..

Ja jag tappade lusten till det mesta ett tag...Konstaterat att det är en liten förmodligen ungräv som är skyldig, dan efter var han vid järnvägen o lullade runt...markerade och träffade på Valle (katten) men då fick han ge sig och knatade iväg.

Jag hittade en till höna nedgrävd i en snöhög 5 m från huset vårat. Snacka om fräck rackare, Isa var där o sniffade o hade kraffsat lite så jag såg nå spräckligt som tittade fram , mkt riktigt så var det en stelfrysen höna där ( min hysteriska ).

Har åkt lite skidor o skridskor i helgen .

Ungarna känner väl på sig att jag är lite låg för det är fullt ös medvetslös...
Idag har jag pysslat lite med Zdeno o Wille, kan undra hur Willeman slutar , han växer så det knakar.alla verkar börja fälla lite nu så man får väl se hur pass fort det tar innan det rasar och man spottar päls bara man varit utanför dörren...=o)

12 minus har det blivit så det känns lite fel med hårrasande pållar..
Nä om man ska försöka göra nå nyttigt då, Ha det!


 Ett par år gammal bild , men tänk va mysigt när dom är så här lugna...=o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0