Lördag igen...

Nu har vi firat av Wilma som fylde 7 år igår..Hon önskade sig hål i öronen så det fixade vi !
Jag skulle vara frän jag med och tog ett hål långt upp på örat, 01,30 i natt var jag inte lika frän när jag låg vaken av att det brrrännnde i örat...Men nu går det bra o snygt blev det. Vi hade ett litet kalsa idag för släkten..

Jag vaknade med en svullen näsa kändes det som och jag blir mer o mer snorig..Hoppas det inte är värsta varianten för då skiter det sig... =o(

På fm så var jag ute o fixade killarna lite, kollade igenom pälsarna och pudrade på för andra ggn, faktist så hittade jag INGA småkryp nu så vi får hoppas att dom blivit rena från dom.Sen verkade jag alla , är så glad för dom sköter sig exemplariskt alla fem , nån testryck kan det bli men dom ger sig direkt när dom märker att det inte funkar ,är kanon tycker jag iom att tre av dom är ettåringar.

Sen så mätte jag dom och fick dom på dessa höjder ;  ( ca iom att det är tumstock )
Zdeno , 98 cm
Pelle , 96 cm
Brave Boy , 95 cm
Wille , 90 cm och sist o minst
 Barre 89 cm..
Sen fick dom knapra lite kraftfoder som gillades..

Fick lite hjälp av Erik också så jag kunde fota nya kort på Wille goplutt.Skitig är han ju iom att han lägger sig där det passar = o/ ..Det glittrar om honom men det är lite snöflingor ! Han har växt på sig lite tycker jag.



Trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0