Smått o Gott..

Ja nu är det Tisdag igen. tycker dagarna bara sprutar iväg.

Det har varit kanonväder sen jag skrev sist , tills igår, då regnade det och åskade rejält. Nu är det mulet och ser ut o kunna regna närsomhelst.
Erik har fått sin vanliga förskylning som han alltid åker på när dagis startar igen..

Och igår var jag äntligen och besiktade transporten igen så nu är den klar..Sen hade jag en sån tur att min mor kom upp så jag kunde åka på Utställningen i Rättvik..
När jag kom skulle agilityn precis starta så jag kollade lite på den, ser så roligt ut !! Sen fick jag hjälpa till med allehanda saker vilket inte gjorde mig nåt iom att jag inte hade nån pålle med mig. Kul att kunna hjälpa till lite , för det verkar alltid fattas folk på utställningar..
Sen fick jag visa nån pålle med,hoppas ägarna blev nöjda då. Tack för förtroendet !

Det blev en mkt trevlig dag och jag kom hem runt 19 tiden på kvällen, tog tid att åka iom att ibland öppnade himlen sig totalt.Jag hade fullt ös på vindrutetorkarna men se det hjälpte inte mkt.Sen blixtrade det och small så jag hoppade rejält några ggr.BRRR jag gillar inte åska fast man sitter tryggt i en bil..

JO JUST DET!!  Jag fick  'ntligen kort p[ Lasse ig[r!!



Han ser d[ v'ldigt fin ut tycker jag..



Hmmn varf;r  blir det konstiga tecken n'r jag vill skriva vissa bokst'ver
Jag hatar n'r det blir s[ h'r .....

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Hej! Vilken rolig blogg att läsa kul att jag hittade hit! :) Hur är det med dig! Det var roligt att se och träffa dig i Hudik på utställningen!

Hoppas det blir en fin föle efter Zorry.



Mvh Mikaela med Joline Jade från Bergvik :)

2009-08-11 @ 17:00:00
URL: http://sandramikaelahansson.blogspot.com
Postat av: Mikkiz

Ja det är Samma Moppen. Ja det ska jag göra. :) Ja det går super Med lillen ens så länge så jag hoppas han vill springa på travet sen oxå:) Annrs får jag hitta på något annat med honom. :)

Kram

2009-08-12 @ 11:38:05
URL: http://sandramikaelahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0