Sjuka barn...

Idag har jag båda hemma, Erik förskyld o feber, Wilma förskyld och ont i huvudet...Jag för min del har ont i hela kroppen  =O(..
Var till Homna och vi satte en ny ettåring för vagn...Där blev det reaktion kan man säga =O)  Hon gillade defenitivt inte skaklarna, och visade det oxå...knäkte käken ,tungbandet for ,tömmarna small bak i fästet. och vi är tre tjejer som är mör i kroppen idag efter all stretning...=O) Men hon stannade till slut och funderade vilket är bra, och bestämde sig för att det är bättre o gå än  att vara hysterisk .=O).Bara det är en framgång !

Jag har börjat på att byggt hundkojan och kommit en bit det är tak och lite skruvning kvar och målningen förståss.Sen blir nog mitt nästa projekt att fixa fler kaninburar till vintern , risk att nån unge blir kvar här...; o) Dom har börjat öppna ögonen nu och skuttar runt och far på..Så SÖTA !!

Det blåser rejält här , började igår och vinit runt knuten hela natten..Regnmolnen åker förbi och jag hoppas dom fortsätter så.
Snyggt blev det på framsidan Anna!

Pelle o Zdeno har fått sovit inne nu några nätter för älgjakten har varit på vår mark..Ingen älg, inte ett spår ens har pappa sett men däremot färsk  björnskit och han hade rensat ett jordgetingsbo en natt,,så han går här fast vi inte märkt av farbror björne...
Nu ska jag pylsa på ungarna kläder o gå ut en stund ,dom blir så äliga fast dom är klen...

Zdeno som växer åt alla håll ska bli kul o se hur han slutar..Go killen ! han skippar brudarna för o prata med mig..=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0