Ponnyridning.

Idag har jag haft fullt upp igen.=o)  Men roligt med !

Det blev Flöjta ,Braevan och Omeega som fick följa med för att beundras av folk. Cissi blev ju självklart ridningspållen..
En snabbuppsnyggning och trimning av hovar på Brave boy och Omeega ,Cissi tog jag igår.
Väl där såg Flöjta lite smått chockad ut...Men matte, du satte ju på utställningsgrimman??? ska jag gå här o äta gräs??
Fast hon såg ju inte så missnöjd ut ; o)



Det var lite fart och många barn som ville rida , MÅSTE bara säga att Cissi är ju HELT UNDERBAR !  Hon är ju så lugn o trygg , kunde inte ha hittat en bättre ponny som är så användbar och ärlig..Jag vet jag är salig men det får jag vara oxå...=O)
Några bilder från dagen lägger jag här...
   

Det är Carola och Skrållan , jag o Cissi som hade ponnyridningen.,Lite vy över fållorna mina andra fick gå i och beskådas syns lite av marknaden längst bak..Sen är det Bella (ardennern )och hennes föle som gick bredvid så folk kunde jämföra storlek, vilket dom gjorde och många var fashinerad lät det som.

Det är den här Bella som jag flätade svansen på i bollnäs i år igen ..Så lugn o snäll stog lös men rör inte en fena när man donar med henne..( Hörs att jag gillar ardennrar va ?) Lägger in en till bild på henne...Trevlig helg alla jag känner !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0