Lite ändringar..

Ja nu har det blivit lite ändringar på hemsidan , det blev många unghingstar,..Hoppas det ändrar sig till sommaren..; o)


Jag velar hur jag ska göra med ankorna det har hört av sig några intresserade men ska jag verkligen sälja dom ??Ibland känner jag att jag kunde klara mig utan hönsen o ankorna men samtidigt är dom ganska charmiga oxå och jag får ju ägg..Jag får fundera lite till.

Det har varit ganska mkt pyssel ute nu , det finns mkt att göra inför hösten , ikväll tog jag tag i att ta frön från petuniorna och tagetesen så imorron åker dom bort och jag ska plocka lite en/ granris o sätta i lådorna istället.
Det blir så mkt fräshare istället för halvissna blommor, måste erkänna att jag inte haft nån lust att dona med landen iår .

Kaninungarna är idag fyra veckor och skuttar runt med mamma i boxen nu , Wilma o Erik kan sitta där o gosa med dom hur länge som helst så dom blir då van vid barn.BlinkBlink Carina ...Linn skulle säkert gilla en ; o)

Nä nu är det kväller, imorgon är det första ggn på hundkursen , ska bli kul o se vad Isa tycker om det..


SNÄLLA gulliga Pricken ( Katten) om jag KRYPER och blir liten KAN du inte leka med mig??Jag kan bära dig i benet så slipper du anstränga dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0