Höstfint!!

Nu har det varit två underbart härliga dagar , solen skiner och man har det så mysigt ute ! Varit skitväder rent ut sagt länge så dessa dagar är efterlängtade..

Kaninungarna växer och blir mkt gosade med , imorron är dom 5 veckor , jösses va tiden går fort...Ska knäppa lite kort på dom snart igen.

Imorgon är det möte över distansridningen på Lördag, då är det den första Distanstävlingen i Hälsingland överhuvudtaget ,vad jag har förstått.. Jag ska sitta vid In-tiden med tre andra tjejer, kommer ihåg  att det kändes så avlägset när jag gick funktionärs utbildningen men nu är vi där...Får hoppas att det braa vädret håller i sig. Har knopat ihop diplom på datan åt dom som ska rida clear round ,hoppas att dom dugde..

Har anmält Crispa till Ärentuna , är ganska nervös om jag ska vara ärlig .Men det märks vad domaren tycker..Sen så får man ju träffa trevligt folk så nog ska det bli skoj allt.

Är supertrött nu så nu ska jag natta..

En höstdekorerad missnöjd Crispa ( Matte snodde min matsäck ! ) som jag plockade "ren" från kvistar av  halva skogen i man o svans.Lite vinterlurv har det växt fram oxå..Hon är då min (Nästan ) svarta skönhet ! Med en hemlis i magen..



Kommentarer
Postat av: jennie forsberg

Blir de inte någon utställning i närheten så jag kan ta med en och följa dig nå tag?? säg te isf :)

2008-09-24 @ 17:59:25
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0