Dagen efter...

Så känns det idag . =O)
Man blir lite mör och luddig i hjärnan efter all spänning.. (asg )

Läste i gårdagens inlägg jag skrivit , lät lite nere men det stämmer INTE ! Jag var bara så slut i kropp o huvet ...

Men min sumering är att jag är SUPERNÖJD med mina pållar och deras kritik, kanske lite sur över "ordinär rastyp" på Wille ,men domaren vet ju inte att Wille är världens mysigaste Wille !! Så jag får förlåta honom...;o)

Tack för alla grattis jag fått lite här o var ..Det värmer !

Ska snart iväg och hjälpa Carola med en ettåring( travare ),andra ggn hon får vagn på sig..Sist gick det över förväntan..

Nu ska jag slöa en stund till...

Inte bara jag som är trött...=O)  och så duktiga mammor som vaktar så fölisarna kan sova tryggt...=O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0