Höstlov.

Ja så var det Måndag igen..Höstlovet inledde Wilma genom att sova hos mormor, Erik genom att bli supertäppt inatt....Det får nog aldrig vara lugnt nån längre stund..=o)

Nu har jag hunnit smält helgen lite grann, och jag är fortfarande lika glad  !  Det var en trevlig och mysig anordnad utställning tycker jag. Det blir lättare ju fler jag kommer till,det här var den sjätte utställningen jag varit på.(Då har jag inte räknat med premieringarna) Kanske beror på att jag inte är lika blyg och vågar fråga mer nu oxå...=o) och prata lite mer med folk..

Det har regnat lite ute nu , ska gå ut o pyssla lite med nå hårbollar lite senare.
Annars har det varit ganska händelselös helg förutom att man vaknade lika tidigt som vanligt fast man ställt om klockan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0