32 år i ca 3,5 timme...=o)

Ja idag fick jag bli ett år äldre igen, inte för att det känns nå än men man vet ju aldrig...Kanske kommer en tidig 40 årskris snart...; o= )
Tack för alla Grattis jag fått idag, både sms, mejl o i GB.

Wilma o Erik gjorde en gotallrik nu innan dom skulle lägga sig frukt ,kakor bestod den av, MUMS  ! Sen hade dom ritat fina teckningar med.Vilka Guldklimpar jag har..
Paket fick jag igår , men konstigt kanske har jag blivit lite vuxen/tråkig för jag bryr mig inte så mkt om jag får paket eller inte uppskattar annat nu ,att dom kommer ihåg o gratta exempelvis, eller får en teckning som Wilmis har skrivit "grattis mamma" , alldeles själv.. ;o). Marko är en liten stjärna så för han kommer inte ihåg varken datum eller ålder fast det är nog bara en fördel snart =o)) !!
Sen spelar det ingen roll vem det är ,jag hans mamma osv.

En önskan blev då uppfyld, jag ville ha snö på min födelsedag , har varit dåligt med den varan i några år.Men nu kom det ett par dm samt ett himla vinande runt knutarna..
Är så skojigt för en annan höll på o frysa ihjäl när man var ute men småtrollen ser ut som vanligt , killarna vet att dom ska gå över till "storpojkarna" så jag behöver nästan bara öppna dörren åt dom får mota undan lite flickor som vill göra visit bara...Sen blir mammorna glada när dom får sitt kraftfoder o mumsa på.

Jag lider lite för jag har fått veta att ett av mina favvoston från i sommras  ska slaktas för att hon inte tagit sig....Undrar om jag ska agera livräddare om det inte är försent...Ett svart litet sto på ca 1,50 som såg ut som en liten badboll och såååå snäll o lugn .Ägaren har över 100 avelsston så visst förstår jag att han inte kan försöka i flera år men man mår ju så illa när man har fastnat för dom mens man pysslat om dom den veckan hon var där på betäcking...

Nu har en till kaninpojke blivit tingad så nu är det bara en kvar, en gråvit.Ska väl försöka ta mig till Valbo o julhandla så kan jag leverera honom med.
Nä nu ska jag skicka ett mejl så Anna får uppdatera lite mer...

Ha en bra vecka allihopa!
det är ett par dec mer snö nu än vad bilden visar...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej. Klart du ska försöka rädda henne om hon i övrigt är frisk. Allt för många som får sätta livet till för dom inte duger att avla på ju fast de finns folk som vill ha dom till annat.

2008-11-25 @ 11:31:04
Postat av: veronica

klart du ska rädda... annars så gör jag de:) jag har precis räddat hästen som var med på kalla fakta i går.. han skulle också slaktas. så kalla fakta kontaktade mig, så nu ska jag leta ett nytt bra hem åt honom mvh veronica från härnösand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0