Smått o gott...

Ja imorse tittade man ut och det var nästan en dec SNÖ !! Det är väl april vädret som kommer nu....Det snöar nu också...

Har fått till det fint igen på sidan,   TACK ANNA !
Har badat Cissi så hon ska vara fin tills imorron ,=O) men jag kan ju säga att det finns lite FÖR många extrakilon på henne....jaja kul för henne o få komma iväg på nånting med och inte bara vara rid o körponny jämnt..
 Wilma blev lite bestört när jag sa att jag tar Cissi med på kursen  o inte hon fick följa med..=O/

Får kliva upp tidigt o fixa allt till kvällen åt gubben så han bara behöver ta in o mata...Tar två timmar för mig till Delsbo med transporten...Ska bli spännande ,pirrar lite i magen som vanligt när man ska träffa nytt folk ..

Carola var hit i dag och hon smälte rent ut sagt när hon såg Wille .=O) Hon jobbar på Homnastuteri o är van att handskas med blodingsfölar ,det har blivit en bunt där med, Så mina små bollar har hon lite roligt åt...=O))

Nu ska jag packa lite kläder så det e lite mindre o komma ihåg imorron..

Tilia o Barre...
image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0