Kniiiper...


Ja sitter här nu o skriver lite, solen är på väg ner och det är så vackert...

Jag har fått gräsmattan krattad o klar, så skönt,är lite jollig men jag vill ha den krattad varje vår sen kan det bli sommar =O), när halva var gjord idiotförklarade jag mig själv,det var ju inte så skojigt som jag mindes det....=O/

Studsmattan är uppe,jag och ungarna klarade det själva..

Tilia ser inte ut som som det kommer att hända nå mer med, hon har nu gått över lite får väl se hur länge det blir...
Trine som har sett ut att ta tid på sig har blivit klar,fattas bara spenarna som ska fyllas, igår trodde jag det var på G .hon åt knappt nå och vankade och sov om vartannat,blivit helt slapp. Även idag så är hon mer loj, sover mkt men äter mer.Dom fick flytta in i större boxar igårkväll som är upphalmade(Tilias har varit halmad ett tag )

Inatt när jag smög ut o kollade låg båda helt däckade på sidorna,Trine snarkar så sött. knappt dom vaknade,men Tilia lyfte huvet och konstaterade att det bara var matte,sen la hon sig ner o fortsatte sova..


Lägger in alldeles färska kort på flickorna.Ser inte så stora ut från sidan men bakifrån blir det andra bullar....Trine är mitt virvelmarsvin,har inte släppt så mkt päls än,hon är alltid sen med det.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0