Äntligen, senare på dagen...=O)

JAg sänder ett STORT TACK till alla som skrivit i min Gb...Orkar inte svara alla nu...

Har tagit ut Tilia och Baron det gillade Tilia..Det är KANON väder här. Trine och Wille har fått flytta in till Flöjta o Leffe. Så Tilia och fölis får bekanta sig i lugn o ro..Jösses vilken nallebjörn han är!! =O) Wille o Barre gick ganska nära varann med trådar mellan sig och han är lika hög men grövre än Wille =O))..
Lägger in lite färska kort på mina små färgklickar, är så glad för killarna..


image112

Mina vackra pållar !! Är så lycklig bara av att titta på dom =O))

   

Kommentarer
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst av JoJo och Megan Fox :)

2008-05-10 @ 14:49:10
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: riia

NAW, vad söta!

2008-05-10 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0