Tiden springer...

Ja då var det freda´igen... tiden bara springer iväg..=O/  Tyvär så har jag haft fullt upp så jag har inte varit på datan nå mycket, ifall några tycker jag e osocial...=O)

Idag har jag fått mycket gjort ,muckat o halmat i lösdrifterna, Verkat Cissi och där fanns det mycket att ta av...men så har hon haft skor oxå, nu får hon gå barfota en stund så länge det går innan det blir is igen.
Har dragit av Pelle MASSOR med päls, tyvärr så har han nog lite pälsätare har börjat klia sig så det måste jag försöka åtgärda.Knepigt men Zdeno verkar inte klia sig nå, finns inga klimärken på honom,men det verkar inte sätta sig på alla heller hoppas han har tur o slipper..
Sen har jag städat åt hönsen, Isa var väldigt intresserad av dom på andra sidan hönsgården...=O))
Pluss en massa andra saker, jag känner mig supernyttig idag !

Måste erkänna att jag har tappat lite ork nu, det tar på krafterna att få en ny vovve, omställning för både Isa o mig och resten av familjen.Är ju lite som att få barn igen, man ska visa vad som är okej och inte.Men tänk va härligt det blir när allt flyter på igen, då har jag en följeslagare i många år förhoppningsvis ! =O))

Härom natten vaknade jag av att Erik stod vid sängen och ville komma upp,kan ju säga att i normala fall har jag vaknat när han gick i trappen ner....Där ser man..=O)

Önskar alla en trevlig helg med mycke skoj !

Wilma och Isa ska kasta /jaga snöbollar..

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0