Smått o gott...

Igår var jag o wilma ute på körtur,Trine med Flöjta på släp och Cissi med Omeega på släp. Erik hängde med han också.

Idag har jag muckat o halmat  samt pysslat lite,sen red Wilma cissi och jag körde Tilia. Är så härligt att vara ute i solen,höjer livsandarna.
Tydligen är vargen i krokarna fortfarande och har tydligen varit det sen sist jag skrev om den...Men den är då inte så sugen på lurvig shettis iaf..=O) för alla mina är kvar fast några går ute jämt.

Kan berätta att Crispa kommer att betäckas med Furunäs Fernando.Ska bli spännande att se vad det kan bli  för resultat..=O)
Sen har Marie bestämt att Tilia ska betäckas med Zorry ,även det en spännande kombination tycker jag.=O)

Flöjta har nu 4 veckor kvar,känns som en evighet, men poff så är man där...; O)

Lägger in lite bilder på unghästarna mm.Klickar man på bilderna blir dom större..=OP

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0