Påskpressenter...

Ja så är påsken över för denna gången oxå då.Jag har haft det ganska fullt upp..
På långfredagen var jag ,Marko och Wilma till Enköping och kikade på en Golden tik på 8 månader," Isa" som hon kallas var en ganska stor flicka ( tycker jag iaf.)som kommit tillbaka till uppfödaren,men Isa tycker inte hon är så stor...=O)

Iaf så har hon lite dåliga erfarenheter av mindre barn men hon visade inte nå obehag mot Wilma så vi bestämde oss för att prova ,så nu har hon varit hos oss några dagar och hon börjar slappna av nu.Erik är lite läbbig men det går bättre för varje dag, jag är med o kollar när Erik umgås med henne så det inte ska gå på tok.Erik är jätteduktig och är försiktig och struntar i henne mycket mer än jag förväntat mig.
Hon hade tydligen aldrig fått varit ifred av ena barnet i sin andra familj men hon börjar fatta att det inte är lika nu och att Erik faktiskt inte ska göra illa henne , vi får hoppas att det fortsätter i rätt riktning..

Hon är en glad o sprallig flicka som är fasihnerad av våra pållar, dom lämnar ju så goda mörka bollar på backen...=O/
Katterna o kaninerna är ju oxå väldigt spännande...=O)
Hon ska vara på prov här i tre veckor en ggn,går allt bra blir hon kvar här. 

Wilma hade otur och spydde på kvällen när vi kom hem med Isa, antagligen lite åksjuka blev nästan 52 mil t/r. Kunde ju haft en bättre start med en ny vovve i huset,men det gick bra ändå..
Påsken har varit lugn för oss, varit ute mycket i detta kalasväder.Vi har grillat korv i skogen och lekt tillsammans..Och ätit godis...

Flöjta jäser hon är ganska enorm nu har två  kvar  ohh va jag längtar...GRATTIS Carina till eran kille,snacka om en trevlig påskpressent !

Nu ska jag ut o gå med Isa.. Iihh va det kliar med halsband.. Om jag ålar mig till dig då? Förstår inte varför jag ska ligga still...När jag kan kela med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0