Midsommar! igår..

Ja NU ÄNTLIGEN är datan på G igen!!  Jisses va himla trist det har varit o vara utan data...MEN Jag har så FINA vänner så dom fixade så jag fick en så härlig sommarbild på indexsidan till midsommar !! Tack CARINA o ANNA !!♥

Får Tacka för alla hälsningar på en gång oxå då, Det värmer!   Jag hälsar tillbaka här nu fast det är en dag försent!! =O)

Har varit med Crispa till Anna o Fernando söndagen den 15: de , det visade sig att gentlemannen fyllde 20 just då ,,hmm om jag vetat det så skulle jag haft morötter som present men han fick ju en till flicka o uppvakta så det fick väl räcka ;o ). Det var nog lite tidigt men hellre det än att det blivit för sent.

Nu på söndag bör Tilia gå om i brunst om hon inte tagit sig men det får vi ju hoppas hon gjort, isf så ska hon hämtas om hon e klar med då.

Jag är fortfarande kvar på Homna och man får träffa många hästar både trevliga och mindre trevliga, ibland blir man förvånad hur folk avlar på vad som helst, jag menar det är ju inte brist på bra travare o ridhästar så varför avla på såna som inte kanske är så sunda....Men men så är det väl överallt vilka raser man än har...

Alla mår bra här och jag är glatt överaskad för Pelle har tappat nästan all vinterpäls nu bara några fjun här o var,och vilken fin kille det fanns där ! Nu ångrar jag mig att jag inte anmälde honom till Delsbo hade varit kul o fått ett omdöme om han.Men det blir ju premieringar sen så han får hänga med dit ist.

Vi var hemma igår med växlande väder, regn åska men senare klarnade det upp. Vi grillade och Wilma hade lekkompis.Erik kom på en lysande ide´ han satt på cyckeln och trampade allt han kunde i en vattenpöl , stödhjulen hade stöd så bakdäcket var fritt... Det sprutade rejält...det bara rann lervatten över hela Erik och ögonen tindrade så härligt på honom ! =O) Jaja tur det finns tvättmaskin..

Idag funderar vi på att åka på marknad i Järvsö och hälsa på mamma i stugan där om vädret tillåter..Det blåser rejält här nu..

Ja just det ,Tack Ella för alla fina bilder jag fick på Dita ! Hon är så fin ! Hoppas Omeega blir lik sin mor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0