Dan efter...

Ja nu är det dan efter Falun , o man har nästan tagit igen sig...Jösses vad varmt det var där...

Var börjar man, Omeegas debut  gick ju bättre än jag trodde och ändå var hon helt  AV när vi väl kom in i ringen men hon skötte sig bra tycker då jag. Hon tyckte allt var spännande och ropade åt alla hon kunde se i början när jag lastade ur henne   =O) ,mätningen gick bra med men hon får då inte växa nå mer för då e det kört...=O/  86 cm var hon. 88767 = 36 p fick hon och det är jag nöjd med, extra roligt att hon fick åttor på typ o huvud/hals/bål..Det hade jag inte räknat med.. ...

Crispa blev en miss pga  mig...Var ju lunch och jag fick nog lite vätskebrist så jag blev helt skakis o tväryr en vända, när jag äntligen fick fart och tog Crispa ur transporten så  var det hingstarna inne i ringen men jag min klant trodde det var lugnt för det var ju nå miniklasser stog det i katalogen så jag hinner, tänkte jag...Men jag missade att dom var flyttade, så när dom ropar upp 13A så har crispa toffsarna på i manen , Kan ju erkänna att det ramlade ur ett par fula ord ,på med rätt grimma o snabbborsta manen o iväg. Stackars Crispa fick inte en chans att värma upp eller kolla runt..Men hon skötte sig kanon ändå, hon fick 88777 =37 p. Lite lite tycker då jag men det var nog inte bara jag som blev chockad över snåla poäng igår kan jag tänka mig...På det hela så har jag ju lärt mig ännu en erfarenhet och träffade många trevliga människor...Man var ju lite loj i värmen den tog musten ur en.

På hemvägen åker jag in i värsta regn o hagelskurarna , var ju länge sen man njöt så mkt av regn..=O) Men vilken skön o frisk luft det blev..

Idag så har vi kört bort dyngestan och städat i hagarna så nu känns det skönt o fått det gjort.
Fick ett sms av Carina att Tilia gått ur brunsten så nu är det bara o vänta o se om det blitt nån föle..

Lägger in ett kort på Omeega som en tjej knäppte ,Mia Spange hette hon. Ett jättefint kort på Omeegis tycker jag.







Kommentarer
Postat av: jennie

Snyggt kort på OMEGA

2008-06-09 @ 20:27:31
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0