Smått o gott...

Ja då var det färdigjobbat för mig har jag tur så blir det nån strödag ibland...Lite sorgligt är det ju för det har varit så roligt o lärorikt , men jag får  TACKA Carola för att hon tänkte på lilla mig när hon behövde vikarie..."Den enes död den andres bröd"...heter det ju och det stämmer verkligen på vikarier..=O)

Det är då skönt o få sova tills man vaknar, eller tills barna vaknar stämmer nog bättre...=O)
Igår så verkade jag Flöjta och knäppte återigen lite kort , är lite kul nu för nu börjar man kunna få lite fina kort på fölisarna.Några iaf ...Leffe är omöjlig att fånga när han står fint...=O/

     

Tilia ser ut sådär i dagsläget,släppte dom en vända så dom får "kantklippa" igår..Vilket INTE uppskattades av min sambo, GUUD dom kan ju förstöra gräsmattan...jaja allt kan ju inte gå smärtfritt jämt nästa ggn säger jag inget så då märker han nog inget heller. ; o)

Är lite arg på min Nordis för han har fått ett ryck nu igen att Crispa ska inte ingå i hans flock...Det kan sluta illa om han fortsätter på detta vis iom att jag funderar på hur hans framtid ser ut (fortfarande) Och sånt här beteende förbättrar ju inte situationen direkt...

Nä nu ska vi gå och äta frukost...Ja det är semestertider som gäller nu..=O))

Vackra Crispa  ,hoppas det finns en föle i där.... Hörs en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0