Smått o gott..

Nu är det söndag och jag har en slödag igen....=O)
Här är det muligt och ser ut o kunna börja regna när som helst...Tycker det är dags för lite finväder nu .

Har hunnit med en hel del dom här dagarna fast det inte känns så, en tråkig nyhet är ju att min kanin fick ungar men tredje dygnet var dom döda troligen har hon slickat och legat ihjäl dom....

Min sambo kom hem med vår nya bil...en merchakombi...jaja, jag är nog mer en volva typ =O/ blir så sugen på att bryta bort märket som sticker upp på huven,,=O)) Kan tänka mig Markos min...(ASGARV)  jag vänjer mig väl,huvudsaken är att den inte slörpar så mkt soppa och att det är kombi så Isa kan åka med, och drag så jag kan dra släpet...Fniss lite krav hade jag ju trots allt.

Har fått iväg killarna på betet, lat som jag var så fick dom gå efter fyrhjulingen vilket gick ypperligt ! Dom ska vänjas vid allt möjligt, wilma satt och kollade dom utifall dom skulle protestera jag var ju tvungen o kolla framåt..Men dom tyckte det var coolt o springa lite verkade det som..

    Jag tycker Zdeno är så fin,tänk när han fått växa på sig mer..om ett par år.

Har ju mina funderingar nu men undrar hur jag ska göra...Carina ! Jag behöver alvedonen snart!!

Jag har gjort ett ryck och badat, ja badat fölisarna dom var så skitig rent ut sagt så jag provar t,änkte jag och det funkade, samt att dom är verkade nu..
Ha en resterande trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0