CRISPA DRÄKTIG!! =o)

Idag har jag mått lite mindre bra fast det är kanonväder....

Är allmänt less och vill bara iväg från allt ett tag..Kanske vore en ide och skaffa djurvakt o göra nåt åt det..

Har beställt saker ur börjes bla ett träns med strass åt Tilia, ett täcke i strl.85 åt Trine o kanske Omeega(det var hon som slamsade sönder det jag hade...)Och en fölgrimma till,byter mellan Wille o Barre nu. Pluss lite mer grejer..

Var iväg och hämtade ut passen på fölisarna som kom idag!!  Skönt ,nu har jag tagit kopior och ska skicka dom så det blir klart till fölmönstringarna.

När jag kommer hem så har grannen varit hit och berättade att Kungen jagat Crispa som bara den igen...
J---A HÄST !! Vad jag blir less men nu bara väntar jag så får vi se hur han slutar...Är lite rädd att han jagat Crispa så hon kastar, det har ju hänt förr för en del...Ska ultra henne om ett par veckor igen för den vette (en  vikarie) som var på homna hade en stenålders apparat så hon kunde inte se tydligt om det var tvillingar eller inte..Och det var ju främst det jag var orolig för iom att hon förmodligen bytte ägg vid betäckningarna..

Igår var vi på årets Furuvik, Kollade på djur och åkte karuseller hela dan ! Jag fick klappa en kamelunge som var nyfiken  och matade en svan ,en svart så det kanske var en annan sort men den såg presis ut som en svan, Wilma skvatt när den kom simmandes så hon välte ikull Erik så han vart rädd...=O)) Ja se ungar...=O)
Tyvärr så dog kameran mkt lägligt =O(....så jag hann bara knäppa kort på den grävmaskin Marko kör för tillfället..en ganska stor en..
Som ni kan se,det är Marko och Erik som kör den, Wilma gömde sig i bilen när han startade den...=O/ ooops.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tror att alla dina saker fanns utom mat baren vad de verka!

2008-07-25 @ 01:59:37
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0