Snö o Tö- om vartannat

Isgata ute igen..  =o(

Erik har fått ögoninflammation, hans ögon började rinna i går kväll.Wilma är fortfarande hängig och hostar/ont i huvudet..
Jag själv har ont i kroppen ,halsen och huvudet, =o/ tack o lov är barnen lugna oxå...Blir inte många timmars sömn om nätterna.Jag är ju ingen piller älskare brukar undvika att ta typ alvedon men det funkar ju ett tag så nöden har ingen lag, måste ju orka ta hand om alla andra i hushållet..Gubben kommer hem i natt så då kommer hjälpen. Mamma sov här i helgen två nätter, TACK mamma du är guld!! Tror det är lite ensamt åt henne ibland,tur hon gillar att vara med oss då..

Har lyckats hämta lite hö idag iaf,traktor som lastar på vagn. Sen hemma orkade jag inte få av höet(det var stora fyrkantsbalar ca 80kg.) så jag tog fyrhjulingen o spännband sen var dom under tak ...; ) Man får inte va dum,när orken sviker i kroppen...

Ska försöka kurera mig, avskyr att vara så orkeslös..ingen höjdare när man har sjuka barn.
Idag har min nya stallbok kommit, har den o skriver i  händelser med pållarna mm.

Sätter in en bild på Omeega o Wilma från i sommras för att muntra upp oss ! Omeega har en mysko färg inte rent brun, mkt mörkare i huvudet ,men söt är hon !!
 
image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0