Smått o gott...

Mamma har varit här idag och jag var iväg och handlade själv, jösses va skönt att få vara ifred ett tag...
Passade på att sola en vända, varmt o ljust, precis va jag gillar. =o)

Kom en hösilagebal idag så nu går det en vecka till.Har muckat o ströat  halm i lösdrifterna. Måste hämta spån nån dag,hämtade i september som räckt till nu.Höra om vagnen är ledig nån dag så ordnas det oxå.

Cissi har varit ut med Wilmis idag,hon behöver röra på sig regelbundet annars jäser magen på henne(cissi alltså) =o/ Hon borde egentligen inta gå med dom dräktiga som har matbehov på ett annat vis men samtidigt så är det hon som blir bortjagad först när maten tryter så hon får vara lite go o rund... Hon trivs det är huvudsaken=o))

Ikväll ska vi kolla på lets dance,Wilma är helt salig över alla klänningar...Hon är lite olycklig över att ha en mamma som är allergisk mot symaskinen, annars hade det nog funnits många beställningar på "Prinssesklänningar"...


En bild på Omeega från i höstat ; Syns jag ? jag står ju bakom ett träd....=o))
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0